Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

Rossz szállítási címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd a címet?

Ha már elküldted a rendelésedet és mi feldolgoztuk, úgy kérlek mielőbb  lépj velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb, hogy módosítani tudjuk szállítási címedet, vagy értesíteni tudjuk a futárszolgálatunkat.

A rendelés előtti cím módosítására lehetőséged van a fiókodban.

 

Ha mégsem szeretnéd a rendelésedet?

Természetesen változtathatsz rajta, vagy törölheted is, amennyiben még nem csomagoltuk be neked és nem lett átadva a futárszolgálatnak. A zökkenőmentes ügyintézés érdekében, kérlek jelezd felénk mielőbb, hogy segíteni tudjunk.

Ha sérült csomagot kaptál?

Azonnal jelezd a futárszolgálatnak, hogy jegyzőkönyvbe tudják venni, a továbbiakat mi intézzük!

 

Téves terméket kaptál?

Amennyiben visszaküldenéd és/vagy ki szeretnéd cserélni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@all4pets.hu e-mail címen, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében!

 

Hogyan történik a csomagszállítás?

A csomagjainkat házhoz szállítását a GLS futárszolgálat végzi. Lehetőséged van GLS csomagpontra és GLS automatába (ITT FIGYELJ A MAXIMUM SZÁLLÍTHATÓ MÉRETRE!!!) is kérni a csomagod, amit a GLS szállít. Elképzelhető, hogy több csomagban érkezik meg a rendelésed, a súly és egyéb paraméterek függvényében. A csomagod érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben a szállítást végző futárszolgálat fog értesíteni!

A futárcégek általában a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Kérjük, hogy az esetleges további segítséget egyénileg intézzétek a futárszolgálat munkatársaival!  

A rendelés során a "Megjegyzés" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Ilyen például: a kapucsengőre írt név, vagy a kapucsengő számának megadása, a nehezen megtalálható cím esetén egy rövid útbaigazítás, illetve bármilyen infó, ami alapján a futár könnyebben megtalál téged. A nevükben is köszönjük a segítséged!

 

Mit jelent a termékeknél a különböző elérhetőségi jelzés?

Célunk egy olyan optimalizált raktár kiépítése, ami a Ti igényeitekre van felépítve. Ez azt jelenti, hogy azokat a terméketeket szeretnénk tartósan tartani, amit Ti szerettek, vásároltok!

A termékeknél látjátok az „elérhetőséget”. Amennyiben azt látod, hogy „Rendelhető”, úgy azt a terméket mi még sajnos nem raktározzuk. Amennyiben a beszállítónál, forgalmazónál, importőrnél elérhető, úgy azonnal bekérjük. Ezeket a termékeket ezt követően a beszállítástól függően 2-4 munkanap alatt tudjuk kiszállítani. Sajnos van olyan, hogy az importőrnél/forgalmazónál is hiánycikk. Ebben az esetben mielőbb értesítünk!

Ezzel a rendeléseddel ebből a termékből többet is berendelünk (leginkább táp és eledel esetén), így tudjuk az optimalizált raktárunkat olyan termékkel feltölteni, ami valóban a Ti termékeitek, amiket valóban vásároltok. Így, a jövőben, ha rendelsz, akkor reményeink szerint majd azonnal a belső raktárunkból szolgálhatunk ki.

Amennyiben a rendelt termék a kívánt mennyiségben elérhető a belső raktárunkban, akkor már azonnal csomagoljuk és küldjük az általad kiválasztott szállítási mód szerint!

Sajnos közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, előfordulhat a folyamatos információáramlás ellenére is, hogy a kereskedelmi partnereinknél termékhiány alakul ki amiről mi nem értesülünk időben... Sajnos ekkor az elérhető terméket nem biztos, hogy időben le tudjuk szállítani, vagy be tudjuk szerezni, de ebben az esetben a munkatársaink keresni fognak, hogy találjunk egy számodra megfelelő megoldást.

Hosszabb ideig tartó beszállítói készlethiányt jelezzük, ekkor a termékre fel lehet iratkozni és értesítést kérni. Amikor a termék újra elérhető, úgy a rendszerünk automatikusan értesíteni fog!

Hogyan kaphatok részletes információt a termékekről?

Bizonyos megjelenítések esetén működik a „villámnézet”, ha az egér mutatóját a termékre visszük:

A „villámnézetre” kattintva egy rövid információs ablak jelenik meg, ahol a terméket kosárba is tudjuk helyezni a „MEGVESZEM!” gombbal. A kívánt mennyiséget tudjuk változtatni a darabszámnál.

A villámnézet alján lehetőség van a termék adatlapjára lépni a  opcióval.

Ekkor már a termékről az összes információt megtekinthetitek, láthatjátok a legfőbb tulajdonságokat és a termékképeket, valamint elolvashatjátok a többi vásárló véleményét.

Az árak összehasonlításában segítséget nyújt a termék mellett megjelenő kilogrammra vetített összeg, azaz az „egységár”.

Egyes termékeket több kiszerelésben is forgalmazunk!

Keresd a Neked megfelelő kiszereléseket!

Jeleztük, ha egy termékből több kiszerelés is megtalálható, így néz ki:

Amennyiben ezt feliratot látjátok egy terméknél, úgy azonnal ki tudjátok választani a nektek megfelelő kiszerelést!

Navigálás a kezdőlapon

Az oldalt a lehető legegyszerűbbre terveztük... :)

Segítségedre lesz a képes kategória választó, az "akciók" modul, a "Heti TOP ajánlatunk", amely a vásárlóink legtöbbet vásárolt termékeit tartalmazza, és az "újdonságok".

Mindig visszatérhetsz a kezdőlapra, ha az oldalunk tetején lévő „all4pets” képre kattintasz:  

Nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni? A különböző szempontok alapján történő szűrések nagy segítségedre lesznek! Remek keresési és szűrési lehetőségeket biztosítunk, hogy minél gyorsabban megtaláld a termékedet! Méret, életkor, gyártó, összetevő, probléma, stb... mind-mind szűrhető tulajdonságként fog segíteni neked.

Készítettünk egy menüsort, amelyben legördülő pontok vannak, melyekből további különböző kategóriák nyithatóak meg, akár kattintással, vagy más funkciók egérrel történő rámutatással. Próbáltuk egy áttekinthető rendszert kialakítani, melyben csoportosítottuk a legfőbb állat fajtákat, és azon belül pedig további kategóriákat építettünk ki, hogy megpróbáljuk segíteni a gyors tájékozódást, keresést!

Ha nem szeretnél ezzel időt tölteni, akkor ott van a felső sorban a keresési mező, amiben a „Rapidsearch” motorja működik! Ennek segítségével címekben, kategóriákban, sőt a teljes leírásban található szövegnek megfelelő találat is listázásra kerül. Így ha egyszerűen beírjuk, hogy „bárány”, ”hipoallergén”, vagy „foszfor”, azonnal tudunk válogatni azon termékek közül, melyek nevében, vagy leírásában ezek a szavak megjelennek.

Sok sikert kíván a használathoz!

all4pets csapata